Mathematical Cognition / Current Perspectives on Cognition, Learning and Instruction (ePub)
(Sprache: Englisch)
It is always interesting to ask the question of where specific cognitive abilities come from. This question has been asked most often about language. Whereas it is apparent that many species appear to innately possess the ability to signal, and several...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
52.99 €
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Mathematical Cognition / Current Perspectives on Cognition, Learning and Instruction (ePub)“
It is always interesting to ask the question of where specific cognitive abilities come from. This question has been asked most often about language. Whereas it is apparent that many species appear to innately possess the ability to signal, and several species have developed large labeling vocabularies and the ability to string together simple requests, strong arguments have been made that the symbolic utilization of language is uniquely human (e.g., Chomsky, 1980).
Bibliographische Angaben
- 2003, 273 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: James M. Royer
- Verlag: Information Age Publishing
- ISBN-10: 1607527960
- ISBN-13: 9781607527961
- Erscheinungsdatum: 01.01.2003
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.66 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Mathematical Cognition / Current Perspectives on Cognition, Learning and Instruction"
0 Gebrauchte Artikel zu „Mathematical Cognition / Current Perspectives on Cognition, Learning and Instruction“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Mathematical Cognition / Current Perspectives on Cognition, Learning and Instruction".
Kommentar verfassen