Mathematics Classrooms That Promote Understanding (ePub)
Synthesizes the implications of research done by the National Center for Research in Mathematical Sciences on integrating two somewhat disparate bodies of scholarly inquiry: the studies of teaching and the study of learning mathematics.
32 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Synthesizes the implications of research done by the National Center for Research in Mathematical Sciences on integrating two somewhat disparate bodies of scholarly inquiry: the studies of teaching and the study of learning mathematics.
- 1999, 216 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Elizabeth Fennema, Thomas A. Romberg
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135676496
- ISBN-13: 9781135676490
- Erscheinungsdatum: 01.04.1999
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 10 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Mathematics Classrooms That Promote Understanding".
Kommentar verfassen