Media Management and Live Experience (ePub)
Global and authoritative, this textbook maps modern, live experience media, the categories that thrive on real-time engagement and human connection - even in the age of synthetic content, AI and the Metaverse.
22 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Global and authoritative, this textbook maps modern, live experience media, the categories that thrive on real-time engagement and human connection - even in the age of synthetic content, AI and the Metaverse.
- Autor: Alex Connock
- 2024, 320 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1040005918
- ISBN-13: 9781040005910
- Erscheinungsdatum: 03.04.2024
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 9.60 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Media Management and Live Experience".
Kommentar verfassen