Mentoring Novice Teachers (ePub)
Fostering a Dialogue Process
(Sprache: Englisch)
This updated resource helps mentors develop skills for guiding new teachers and offers reflections, discussion prompts, and role plays to promote effective interactions between mentors and beginning teachers.
Leider schon ausverkauft
eBook
38.99 €
19 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Mentoring Novice Teachers (ePub)“
This updated resource helps mentors develop skills for guiding new teachers and offers reflections, discussion prompts, and role plays to promote effective interactions between mentors and beginning teachers.
Autoren-Porträt von Debra Eckerman Pitton
Debra Eckerman Pitton is an Associate Professor of Education at Gustavus Adolphus College in St. Peter, MN, where she teaches middle school and secondary methods courses, and supervises student teachers. In addition, she conducts mentor training workshops for school districts across the country, and regularly presents at conferences. She has taught language arts at the middle school and high school levels, and interpersonal and group communication at the community college level. She has also served as assistant superintendent for curriculum and learning.
Bibliographische Angaben
- Autor: Debra Eckerman Pitton
- 2006, 184 Seiten, Englisch
- Verlag: Sage Publications
- ISBN-10: 1483362035
- ISBN-13: 9781483362038
- Erscheinungsdatum: 28.04.2006
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 10 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Mentoring Novice Teachers"
0 Gebrauchte Artikel zu „Mentoring Novice Teachers“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Mentoring Novice Teachers".
Kommentar verfassen