Merging the Instructional Design Process with Learner-Centered Theory (PDF)
Merging the Instructional Design Process with Learner-Centered Theory brings together the innovations of two previously divided processes-learning design strategies/theories and instructional systems development-into a new introductory textbook.
31 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Merging the Instructional Design Process with Learner-Centered Theory brings together the innovations of two previously divided processes-learning design strategies/theories and instructional systems development-into a new introductory textbook.
Yunjo An is Associate Professor in the Department of Learning Technologies at the University of North Texas, USA.
- Autoren: Charles M. Reigeluth , Yunjo An
- 2020, 1. Auflage, 242 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 135111753X
- ISBN-13: 9781351117531
- Erscheinungsdatum: 19.10.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 21 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Merging the Instructional Design Process with Learner-Centered Theory".
Kommentar verfassen