Multilingual Matters: Learning Chinese as a Heritage Language (PDF)
An Australian Perspective
(Sprache: Englisch)
This book explores the fascinating topic of heritage language learning, looking in particular at Chinese Australians' learning of Chinese. The author studies the investment, challenges and benefits of heritage language learning across varied contexts...
Leider schon ausverkauft
eBook
26.55 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Multilingual Matters: Learning Chinese as a Heritage Language (PDF)“
This book explores the fascinating topic of heritage language learning, looking in particular at Chinese Australians' learning of Chinese. The author studies the investment, challenges and benefits of heritage language learning across varied contexts including school, work, home and in the community. The book investigates how Chinese Australians navigate and negotiate their Chineseness and how resources are used to support their learning. The book is based on a mixed methods study which uses Bourdieu's sociological theory, and offers implications for sociologists of language and education, Chinese heritage language learners and teachers, as well as language and cultural policy makers.
Bibliographische Angaben
- Autor: Guanglun Michael Mu
- 2015, Englisch
- ISBN-10: 178309429X
- ISBN-13: 9781783094295
- Erscheinungsdatum: 06.10.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Multilingual Matters: Learning Chinese as a Heritage Language"
0 Gebrauchte Artikel zu „Multilingual Matters: Learning Chinese as a Heritage Language“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Multilingual Matters: Learning Chinese as a Heritage Language".
Kommentar verfassen