Navajo Long Walk / Council for Indian Education Series (ePub)
(Sprache: Englisch)
Navajo Long Walk is the story of Kee, a young boy who traveled this long, arduous route with his mother, grandmother, sister and what few domestic animals they could bring. Over the four-year period, Kee learns to adapt to his inhospitable surroundings....
Leider schon ausverkauft
eBook (ePub)
7.49 €
3 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Navajo Long Walk / Council for Indian Education Series (ePub)“
Navajo Long Walk is the story of Kee, a young boy who traveled this long, arduous route with his mother, grandmother, sister and what few domestic animals they could bring. Over the four-year period, Kee learns to adapt to his inhospitable surroundings. Ultimately, Kee realizes the frailty of his people in the presence of the white soldiers and that to survive, they must find a way to get along with the white man.
Ages 9-12
Ages 9-12
Autoren-Porträt von Nancy M. Armstrong
By Nancy M. Armstrong - Illustrated by Paulette Livers Lambert
Bibliographische Angaben
- Autor: Nancy M. Armstrong
- Altersempfehlung: 9 - 12 Jahre
- 1994, 128 Seiten, Englisch
- Verlag: Roberts Rinehart
- ISBN-10: 1461663911
- ISBN-13: 9781461663911
- Erscheinungsdatum: 01.07.1994
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.72 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Navajo Long Walk / Council for Indian Education Series"
0 Gebrauchte Artikel zu „Navajo Long Walk / Council for Indian Education Series“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Navajo Long Walk / Council for Indian Education Series".
Kommentar verfassen