New Labour's New Educational Agenda: Issues and Policies for Education and Training at 14+ (PDF)
(Sprache: Englisch)
This work discusses and analyzes New Labour's emerging policies in the area of 14+ education and training. The authors present an account of developments in the area of post-compulsory education and training in the workplace and outline the challenges to be faced in the next decade.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
58.99 €
29 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „New Labour's New Educational Agenda: Issues and Policies for Education and Training at 14+ (PDF)“
This work discusses and analyzes New Labour's emerging policies in the area of 14+ education and training. The authors present an account of developments in the area of post-compulsory education and training in the workplace and outline the challenges to be faced in the next decade.
Autoren-Porträt von Ann Hodgson, Ken Spours
Ann Hodgson, Ken Spours
Bibliographische Angaben
- Autoren: Ann Hodgson , Ken Spours
- 2013, 192 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136356886
- ISBN-13: 9781136356889
- Erscheinungsdatum: 03.04.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 3.15 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "New Labour's New Educational Agenda: Issues and Policies for Education and Training at 14+"
0 Gebrauchte Artikel zu „New Labour's New Educational Agenda: Issues and Policies for Education and Training at 14+“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "New Labour's New Educational Agenda: Issues and Policies for Education and Training at 14+".
Kommentar verfassen