New School Management by Wandering Around (PDF)
(Sprache: Englisch)
Achieve success step by stepThe topic of management by wandering around is not new, but the authors' approach is fresh and timely. This current rendition based on the original work by Frase and Hetzel gives new and seasoned administrators smart, practical...
Leider schon ausverkauft
eBook
36.65 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „New School Management by Wandering Around (PDF)“
Achieve success step by stepThe topic of management by wandering around is not new, but the authors' approach is fresh and timely. This current rendition based on the original work by Frase and Hetzel gives new and seasoned administrators smart, practical advice about what to do in critical school leadership circumstances. This text cites more than 20 well-constructed research studies that show how management by wandering around produces desirable outcomes, including: Higher student achievement Improved school culture Higher teacher efficacyTopics covered include developing meeting agendas, supervising instruction, dealing with marginal teachers, and creating safe campuses.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Larry E. Frase , Susan P. Gray , William A. Streshly
- 2012, 336 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1452279918
- ISBN-13: 9781452279916
- Erscheinungsdatum: 03.04.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "New School Management by Wandering Around"
0 Gebrauchte Artikel zu „New School Management by Wandering Around“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "New School Management by Wandering Around".
Kommentar verfassen