Novice Teachers Embracing Wobble in Standardized Schools (PDF)
A critical resource for pre-service and practicing teachers, this book addresses what happens when new teachers try to enact inquiry-based and dialogical pedagogy within standardized schools.
20 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
A critical resource for pre-service and practicing teachers, this book addresses what happens when new teachers try to enact inquiry-based and dialogical pedagogy within standardized schools.
Dawan Coombs is Associate Professor of English at Brigham Young University, USA.
Trevor Thomas Stewart is Associate Professor in the School of Education at Virginia Polytechnic Institute and State University, USA.
Todd S. Hawley is Professor of Social Studies Education in the School of Teaching, Learning and Curriculum Studies at Kent State University, USA.
- Autoren: Bob Fecho , Dawan Coombs , Trevor Thomas Stewart , Todd S. Hawley
- 2020, 1. Auflage, 146 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000193756
- ISBN-13: 9781000193756
- Erscheinungsdatum: 30.09.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 6.17 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Novice Teachers Embracing Wobble in Standardized Schools".
Kommentar verfassen