Pedagogy of Multiliteracies / Routledge Research in Education (ePub)
Rewriting Goldilocks
(Sprache: Englisch)
Based on case studies from public schools in Toronto, Canada, this book aims to develop a theory and practice of teaching multiliteracies in culturally diverse, linguistically heterogeneous urban classrooms. Lotherington argues that in a globalized world...
Leider schon ausverkauft
eBook (ePub)
69.99 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Pedagogy of Multiliteracies / Routledge Research in Education (ePub)“
Based on case studies from public schools in Toronto, Canada, this book aims to develop a theory and practice of teaching multiliteracies in culturally diverse, linguistically heterogeneous urban classrooms. Lotherington argues that in a globalized world literacy must be reassessed on an international scale and multilingualism must be theorized - and practiced - as a component of multimodal literacy.
Autoren-Porträt von Heather Lotherington
Heather Lotherington is Professor of Multilingual Education at York University.
Bibliographische Angaben
- Autor: Heather Lotherington
- 2012, 236 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136644202
- ISBN-13: 9781136644207
- Erscheinungsdatum: 23.04.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 22 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Pedagogy of Multiliteracies / Routledge Research in Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Pedagogy of Multiliteracies / Routledge Research in Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Pedagogy of Multiliteracies / Routledge Research in Education".
Kommentar verfassen