Persuasive Advertising (ePub)
Evidence-Based Principles
(Sprache: Englisch)
Written by a leading authority, this book is a comprehensive and definitive guide to advertising that incorporates a vast amount of research and expert opinion. It draws upon the evidence to establish principles that can be applied to achieve successful and...
Leider schon ausverkauft
eBook
69.02 €
34 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Persuasive Advertising (ePub)“
Written by a leading authority, this book is a comprehensive and definitive guide to advertising that incorporates a vast amount of research and expert opinion. It draws upon the evidence to establish principles that can be applied to achieve successful and effective advertising and evaluates all of the relevant attributes and aspects of this.
Bibliographische Angaben
- Autor: J. Scott Armstrong
- 2010, Englisch
- ISBN-10: 023029135X
- ISBN-13: 9780230291355
- Erscheinungsdatum: 26.05.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.88 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Persuasive Advertising"
0 Gebrauchte Artikel zu „Persuasive Advertising“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Persuasive Advertising".
Kommentar verfassen