Persuasive Imagery (PDF)
Sponsored by the Society for Consumer Psychology, this vol. synthesizes & advances existing knowledge of consumer response to visuals using an interdisciplinary perspective. For those interested in consumer psych, advertising, mktg, visual comm.
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Sponsored by the Society for Consumer Psychology, this vol. synthesizes & advances existing knowledge of consumer response to visuals using an interdisciplinary perspective. For those interested in consumer psych, advertising, mktg, visual comm.
- 2003, 464 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Linda M. Scott, Rajeev Batra
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135635692
- ISBN-13: 9781135635695
- Erscheinungsdatum: 02.04.2003
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 5.29 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Persuasive Imagery".
Kommentar verfassen