Postmodernism and Education (PDF)
Different Voices, Different Worlds
(Sprache: Englisch)
"Postmodernism and Education" responds to the interest in postmodernism as a way of understanding social, cultural and economic trends. Robin Usher and Richard Edwards explore the impact which postmodernism has had upon the theory and practice of education,...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
70.99 €
35 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Postmodernism and Education (PDF)“
"Postmodernism and Education" responds to the interest in postmodernism as a way of understanding social, cultural and economic trends. Robin Usher and Richard Edwards explore the impact which postmodernism has had upon the theory and practice of education, using a broad analysis of postmodernism and an in-depth introduction to key writers in the field, including Lacan, Derrida, Foucault and Lyotard. In examining the impact which this thinking has had upon contemporary theory and practice of education, Usher and Edwards concentrate particularly upon how postmodernist ideas challenge existing concepts, structures and hierarchies.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Richard Edwards , Robin Usher
- 2002, 256 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134851170
- ISBN-13: 9781134851171
- Erscheinungsdatum: 01.11.2002
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.30 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Postmodernism and Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Postmodernism and Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Postmodernism and Education".
Kommentar verfassen