Promising Practices for Elementary Teachers (PDF)
Make No Excuses!
(Sprache: Englisch)
Proven strategies to put struggling students on the path to success!This book offers educators much-needed tools to break the cycle of failure for students who are unsuccessful in school. With vignettes and reflective practice scenarios and questions, this...
Leider schon ausverkauft
eBook
35.30 €
17 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Promising Practices for Elementary Teachers (PDF)“
Proven strategies to put struggling students on the path to success!This book offers educators much-needed tools to break the cycle of failure for students who are unsuccessful in school. With vignettes and reflective practice scenarios and questions, this book provides: Strategies for parental involvement, multi-tiered instruction, peer learning models, and universal design for learning Approaches for fostering student success before a child is referred to special education Practices and programs that address the needs of at-risk populations, including English language learners, children living in poverty, and learners with disabilities Interventions and positive support for learners with behavioral challenges
Bibliographische Angaben
- Autor: Susan Benner
- 2009, 184 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1452215979
- ISBN-13: 9781452215976
- Erscheinungsdatum: 07.12.2009
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Promising Practices for Elementary Teachers"
0 Gebrauchte Artikel zu „Promising Practices for Elementary Teachers“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Promising Practices for Elementary Teachers".
Kommentar verfassen