Promoting Spontaneous Use of Learning and Reasoning Strategies (PDF)
In this book, scholars from around the world develop viable answers to the question of how it may be possible to promote students' spontaneity in the use of learning and reasoning strategies.
24 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
In this book, scholars from around the world develop viable answers to the question of how it may be possible to promote students' spontaneity in the use of learning and reasoning strategies.
Yuri Uesaka is an assistant professor in the Division of Educational Psychology at the Graduate School of Education at the University of Tokyo, Japan.
Clark Chinn is a professor in the Department of Educational Psychology at Rutgers University, USA.
- 2017, 366 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Emmanuel Manalo, Yuri Uesaka, Clark A. Chinn
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317190297
- ISBN-13: 9781317190295
- Erscheinungsdatum: 03.10.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 9.47 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Promoting Spontaneous Use of Learning and Reasoning Strategies".
Kommentar verfassen