Provoking Curriculum Studies (ePub)
Conceptualizing scholars as poets and the potential of the poetic in education, this volume explores theoretical and methodological innovations taking place within curriculum studies research at the intersection of the arts, social theory, and curriculum studies.
29 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Conceptualizing scholars as poets and the potential of the poetic in education, this volume explores theoretical and methodological innovations taking place within curriculum studies research at the intersection of the arts, social theory, and curriculum studies.
Awad Ibrahim is a Professor of Curriculum Studies in the Faculty of Education, University of Ottawa, Canada.
Giuliano Reis is Associate Professor of Science Education at the Faculty of Education, University of Ottawa, Canada.
- 2015, 306 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Nicholas Ng-A-Fook, Awad Ibrahim, Giuliano Reis
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317574273
- ISBN-13: 9781317574279
- Erscheinungsdatum: 11.08.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.91 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Provoking Curriculum Studies".
Kommentar verfassen