Psychology Library Editions: Speech and Language Disorders: Signs, Signals and Symbols (ePub)
A Presentation of a British Approach to Speech Pathology and Therapy
(Sprache: Englisch)
Originally published in 1963, this title was an attempt to provide a new basis for the discipline of Speech Therapy. This was the first work to be published in England relating speech pathology to the wider study of human communication. It also contains...
Leider schon ausverkauft
eBook
31.67 €
15 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Psychology Library Editions: Speech and Language Disorders: Signs, Signals and Symbols (ePub)“
Originally published in 1963, this title was an attempt to provide a new basis for the discipline of Speech Therapy. This was the first work to be published in England relating speech pathology to the wider study of human communication. It also contains results of original research into the problems of Dyslalia and Stammering. Several chapters are devoted to accounts of diagnostic measures and aids.
Bibliographische Angaben
- 2018, 222 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Stella E. Mason
- ISBN-10: 0429770022
- ISBN-13: 9780429770029
- Erscheinungsdatum: 21.12.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Psychology Library Editions: Speech and Language Disorders: Signs, Signals and Symbols"
0 Gebrauchte Artikel zu „Psychology Library Editions: Speech and Language Disorders: Signs, Signals and Symbols“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Psychology Library Editions: Speech and Language Disorders: Signs, Signals and Symbols".
Kommentar verfassen