Qualitative Market Research: An International Journal: Qualitative Market Research: An International Journal, Volume 8, Issue 2 (PDF)
New Paths to Thick Descriptions: Innovativeness in Data Collection and Interpretation
(Sprache: Englisch)
The papers in this e-book focus on data collection and whilst none can claim to be completely new, all challenge our usual reliance on focus groups or depth interviews and challenge us to think more creatively of how we might get closer to the actual lived experience of consumers and consumption.
Leider schon ausverkauft
eBook
211.05 €
105 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Qualitative Market Research: An International Journal: Qualitative Market Research: An International Journal, Volume 8, Issue 2 (PDF)“
The papers in this e-book focus on data collection and whilst none can claim to be completely new, all challenge our usual reliance on focus groups or depth interviews and challenge us to think more creatively of how we might get closer to the actual lived experience of consumers and consumption.
Bibliographische Angaben
- 2005, Englisch
- Herausgegeben: Avi Shankar, Richard Elliott
- ISBN-10: 1845442903
- ISBN-13: 9781845442903
- Erscheinungsdatum: 15.04.2005
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.64 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Qualitative Market Research: An International Journal: Qualitative Market Research: An International Journal, Volume 8, Issue 2"
0 Gebrauchte Artikel zu „Qualitative Market Research: An International Journal: Qualitative Market Research: An International Journal, Volume 8, Issue 2“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Qualitative Market Research: An International Journal: Qualitative Market Research: An International Journal, Volume 8, Issue 2".
Kommentar verfassen