Re-theorizing Literacy Practices (PDF)
28 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Breaking new intellectual and theoretical ground, leading literacy scholars to re-examine how educational and sociocultural contexts frame and define literacy events and practices. Drawing from Brian V. Street's work, this volume offers insights into fractures, tensions, and developments in literacy for scholars, students, and researchers.
Maria Lucia Castanheira is Professor of Education at Universidade Federal de Minas Gerais, Brazil.
Constant Leung is Professor of Educational Linguistics at King's College London, UK.
Jennifer Rowsell is Professor and Canada Research Chair and directs the Centre for Multiliteracies in the Faculty of Education, Brock University, Canada.
- 2018, 274 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: David Bloome, Maria Lucia Castanheira, Constant Leung, Jennifer Rowsell
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351254219
- ISBN-13: 9781351254212
- Erscheinungsdatum: 07.12.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.29 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Re-theorizing Literacy Practices".
Kommentar verfassen