Really Raising Standards (PDF)
Cognitive intervention and academic achievement
(Sprache: Englisch)
The authors explore the psychological theory underlying methods of intervention in cognitive development and show how the practical expression of such methods can lead to long-term gains in academic achievement in ordinary schools.
Leider schon ausverkauft
eBook (pdf)
41.49 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Really Raising Standards (PDF)“
The authors explore the psychological theory underlying methods of intervention in cognitive development and show how the practical expression of such methods can lead to long-term gains in academic achievement in ordinary schools.
Autoren-Porträt von Philip Adey, Michael Shayer
Philip Adey and Michael Shayer have worked as science teachers, curriculum developers, teacher educators and researchers for over 30 years. Philip Adey is now Senior Lecturer in Science Education at King's College, London. Michael Shayer is Director of the CASE III project. They are the authors of the successful Towards a Science of Science Teaching (1981).
Bibliographische Angaben
- Autoren: Philip Adey , Michael Shayer
- 2006, 224 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134853696
- ISBN-13: 9781134853694
- Erscheinungsdatum: 19.10.2006
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 3.27 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Really Raising Standards"
0 Gebrauchte Artikel zu „Really Raising Standards“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Really Raising Standards".
Kommentar verfassen