Reconstructing Teaching (PDF)
Standards, Performance and Accountability
(Sprache: Englisch)
One of the greatest resources a school has is its staff. How teachers themselves, and their work, are defined are therefore matters of utmost importance. Major trends of increased control and 'new mangerialism' are occurring in most OECD countries,...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
54.49 €
27 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Reconstructing Teaching (PDF)“
One of the greatest resources a school has is its staff. How teachers themselves, and their work, are defined are therefore matters of utmost importance. Major trends of increased control and 'new mangerialism' are occurring in most OECD countries, radically altering both the content and form of teacher education. This book outlines recent changes in teacher education and professional development and, by drawing on recent research findings, explores the positive and negative impacts on the nature of teaching and the shape of the profession.
Autoren-Porträt von Ian Hextall, Pat Mahony
Pat Mahony is Professor of Education., Ian Hextall is Senior Research Fellow, both at Froebel College, University of Surrey Roehampton.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Ian Hextall , Pat Mahony
- 2013, 192 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134580061
- ISBN-13: 9781134580064
- Erscheinungsdatum: 15.04.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.08 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Reconstructing Teaching"
0 Gebrauchte Artikel zu „Reconstructing Teaching“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reconstructing Teaching".
Kommentar verfassen