Reforming Religious Education (ePub)
Power and Knowledge in a Worldviews Curriculum
(Sprache: Englisch)
Mark Chater's brilliant new book diagnoses the reasons why RE urgently needs radical reform, and looks ahead to a time when the subject will have a new identity based on a clear democratic purpose. The book shines a light on how key leaders can make this...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
18.49 €
9 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Reforming Religious Education (ePub)“
Mark Chater's brilliant new book diagnoses the reasons why RE urgently needs radical reform, and looks ahead to a time when the subject will have a new identity based on a clear democratic purpose. The book shines a light on how key leaders can make this happen, and how the new good practice is already breaking through. It is edited and authored by experts and leading change agents in RE, who offer a well-informed and provocative vision and programme for change.
Autoren-Porträt
Mark Chater
Bibliographische Angaben
- 2020, 240 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Mark Chater
- Verlag: John Catt Educational Ltd
- ISBN-10: 1912906244
- ISBN-13: 9781912906246
- Erscheinungsdatum: 20.03.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.61 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Reforming Religious Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Reforming Religious Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reforming Religious Education".
Kommentar verfassen