Religion, Media and Conversion in Iran (PDF)
Mediated Christianity in an Islamic Context
(Sprache: Englisch)
Studying the reception of Farsi Christian television channels by Muslim audiences in Iran, this book uses a wealth of empirical research to explore religious conversion, making it a great resource for any scholar of Religious Studies, Media Studies and...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
53.49 €
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Religion, Media and Conversion in Iran (PDF)“
Studying the reception of Farsi Christian television channels by Muslim audiences in Iran, this book uses a wealth of empirical research to explore religious conversion, making it a great resource for any scholar of Religious Studies, Media Studies and Middle East Studies, as well as religious media practitioners.
Autoren-Porträt von Sara Afshari
Sara Afshari is Research Tutor at Oxford Centre for Mission Studies (OCMS). She is a co-founder and former Executive Director of SAT-7 PARS.
Bibliographische Angaben
- Autor: Sara Afshari
- 2023, 1. Auflage, 218 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000853160
- ISBN-13: 9781000853162
- Erscheinungsdatum: 28.03.2023
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 5.02 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Religion, Media and Conversion in Iran"
0 Gebrauchte Artikel zu „Religion, Media and Conversion in Iran“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Religion, Media and Conversion in Iran".
Kommentar verfassen