Research in Consumer Behavior (ePub)
(Sprache: Englisch)
This volume presents selected papers from the 7th Annual Consumer Culture Theory Conference held at Oxford University in August, 2012. The 18 papers in the volume together capture the latest research within this qualitative paradigm of consumer studies....
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
120.99 €
60 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Research in Consumer Behavior (ePub)“
This volume presents selected papers from the 7th Annual Consumer Culture Theory Conference held at Oxford University in August, 2012. The 18 papers in the volume together capture the latest research within this qualitative paradigm of consumer studies. Topics addressed cover a wide gamut including immigrant consumption experiences, gift-giving, sharing, transgressive gender roles, attachments to special possessions in online games and real life, the homeless consumer experience, disposition of possessions, privacy, metaphor analysis, sustainable consumption, alcohol consumption, cosmetics usage, and the negative consequences of sponsoring children in the less affluent world.
Bibliographische Angaben
- 2012, Englisch
- Herausgegeben: Russell W. Belk
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- ISBN-10: 178190023X
- ISBN-13: 9781781900239
- Erscheinungsdatum: 20.12.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.14 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Research in Consumer Behavior"
0 Gebrauchte Artikel zu „Research in Consumer Behavior“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Research in Consumer Behavior".
Kommentar verfassen