Researching Marketing Decisions (PDF)
This book looks at customer value creation through marketing decisions and analyses the critical phases of theoretical and methodological advancements in solving certain problems and customer-centric issues that firms face.
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book looks at customer value creation through marketing decisions and analyses the critical phases of theoretical and methodological advancements in solving certain problems and customer-centric issues that firms face.
- 2019, 1. Auflage, 234 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Ritu Mehta
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429512023
- ISBN-13: 9780429512025
- Erscheinungsdatum: 24.04.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.18 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Researching Marketing Decisions".
Kommentar verfassen