Rethinking Curriculum Studies (PDF)
32 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book reappraises the British and American experience in curriculum studies, the curious way in which it has been dominated by certain ideas and introduces the reader to alternative ways of perceiving, defining and approaching its problems. It provides a radical critique of the whole area, presenting both Marxist and phenomenological perspectives on the current dilemmas that teachers face. The book argues that in order to understand the problems teachers face in coping with the curriculum, we must look at the situation from the point of view of the individual rather than prescribing a norm for all teachers.
- 2012, 268 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Martin Lawn, Len Barton
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136716467
- ISBN-13: 9781136716461
- Erscheinungsdatum: 04.05.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 4.16 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Rethinking Curriculum Studies".
Kommentar verfassen