Rethinking Strategy for Creative Industries (ePub)
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Based on extensive original research and live empirical data derived from case studies, interviews, and observations from creative managers, this book informs strategic decision-making by analysing creative business manoeuvres and stages of innovation in the context of Creative Industries.
This book will be of significant interest to scholars, advanced students and practitioners in the Creative Industries and also for academic libraries, management consultancies, and practitioners.
Milan Todorovic is Senior Lecturer in Creative Industries at London Metropolitan University, UK, and Visiting Professor at SAE Milan, Italy.
with Ali Bakir, Principal Lecturer at Buckinghamshire New University, UK, and Visiting Professor at Novi Sad University, Serbia.
- Autoren: Milan Todorovic , With Ali Bakir
- 2016, 252 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317911865
- ISBN-13: 9781317911869
- Erscheinungsdatum: 02.03.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.78 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Rethinking Strategy for Creative Industries".
Kommentar verfassen