Rethinking Student Belonging in Higher Education (ePub)
From Bourdieu to Borderlands
(Sprache: Englisch)
Arguing for an understanding of belonging in higher education as relational, particularly in reference to 'non-traditional' students, this book counters prevailing normative assumptions as to what it means to belong and how institutional policy is shaped...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
20.99 €
10 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Rethinking Student Belonging in Higher Education (ePub)“
Arguing for an understanding of belonging in higher education as relational, particularly in reference to 'non-traditional' students, this book counters prevailing normative assumptions as to what it means to belong and how institutional policy is shaped and implemented around traditional students.
Autoren-Porträt von Kate Carruthers Thomas
Kate Carruthers Thomas is a Senior Research Fellow at Birmingham City University, UK.
Bibliographische Angaben
- Autor: Kate Carruthers Thomas
- 2018, 1. Auflage, 98 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429859112
- ISBN-13: 9780429859113
- Erscheinungsdatum: 07.12.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.71 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Rethinking Student Belonging in Higher Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Rethinking Student Belonging in Higher Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Rethinking Student Belonging in Higher Education".
Kommentar verfassen