Rethinking Teacher Professional Development (PDF)
This book presents a new set of ideas to challenge established thinking and to guide researching and designing teacher professional development. Grounded in the work of the Learning4Teaching project, the volume presents a sociomaterial perspective on teacher sensemaking.
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book presents a new set of ideas to challenge established thinking and to guide researching and designing teacher professional development. Grounded in the work of the Learning4Teaching project, the volume presents a sociomaterial perspective on teacher sensemaking.
- Autor: Donald Freeman
- 2023, 1. Auflage, 248 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000901173
- ISBN-13: 9781000901177
- Erscheinungsdatum: 18.07.2023
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 7.33 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Rethinking Teacher Professional Development".
Kommentar verfassen