Revenue Management for Service Organizations (ePub)
(Sprache: Englisch)
This book places revenue management at the forefront of management accounting with cost management and performance measurement in supporting roles. Revenue management introduces new ideas such as yield management, while uniting previously disparate subjects...
Leider schon ausverkauft
eBook
27.54 €
13 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Revenue Management for Service Organizations (ePub)“
This book places revenue management at the forefront of management accounting with cost management and performance measurement in supporting roles. Revenue management introduces new ideas such as yield management, while uniting previously disparate subjects such as project management, capacity costing, and the theory of constraints. Methods of pricing and their associated strategies are included as well as techniques for segmenting consumer markets.
Bibliographische Angaben
- Autor: Paul Rouse
- 2011, 180 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1606491482
- ISBN-13: 9781606491485
- Erscheinungsdatum: 22.01.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Revenue Management for Service Organizations"
0 Gebrauchte Artikel zu „Revenue Management for Service Organizations“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Revenue Management for Service Organizations".
Kommentar verfassen