The New Literacy (ePub)
Redefining Reading and Writing in the Schools
(Sprache: Englisch)
Originally published in 1990. This book examines the innovative programs that changed the way reading and writing was taught during the previous ten years. Both teacher and critic of the New Literacy programs, the author gives a perspective that allows...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
35.49 €
17 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The New Literacy (ePub)“
Originally published in 1990. This book examines the innovative programs that changed the way reading and writing was taught during the previous ten years. Both teacher and critic of the New Literacy programs, the author gives a perspective that allows educators, parents, and other readers to assess the promise of these programs. Examining the work of educators from the USA, UK and Canada, he compares programs from first grade to college that foster a new level of literate engagement and voice in students while creating a less authoritative place in which to learn. The book opens up wider debate about literacy in a society concerned with shifting authority from text and teacher to student.
Bibliographische Angaben
- Autor: John Willinsky
- 2017, 298 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351235923
- ISBN-13: 9781351235921
- Erscheinungsdatum: 28.11.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.36 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "The New Literacy"
0 Gebrauchte Artikel zu „The New Literacy“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The New Literacy".
Kommentar verfassen