Science Readers: Content and Literacy: Predict It! (PDF)
(Sprache: Englisch)
Are you good at predicting? Have you ever made a scientific prediction? This dynamic science e-book will help third-grade students learn all about scientific predictions and the steps that scientists take to make good predictions. With a hands-on "Think...
Leider schon ausverkauft
eBook
9.53 €
4 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Science Readers: Content and Literacy: Predict It! (PDF)“
Are you good at predicting? Have you ever made a scientific prediction? This dynamic science e-book will help third-grade students learn all about scientific predictions and the steps that scientists take to make good predictions. With a hands-on "Think Like a Scientist" lab activity that is aligned to the Next Generation Science Standards, this is a perfect tool to develop students' scientific practices and support STEM Education. Including a glossary and index, the helpful text features in this easy-to-read informational text support the development of content-area literacy while vibrant images keep readers engaged from cover to cover.
Bibliographische Angaben
- Autor: Dona Herweck Rice
- 2015, Englisch
- ISBN-10: 1480750964
- ISBN-13: 9781480750968
- Erscheinungsdatum: 20.05.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 13 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Science Readers: Content and Literacy: Predict It!"
0 Gebrauchte Artikel zu „Science Readers: Content and Literacy: Predict It!“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Science Readers: Content and Literacy: Predict It!".
Kommentar verfassen