Second Language Acquisition: Willingness to Communicate in the Chinese EFL University Classroom (PDF)
An Ecological Perspective
(Sprache: Englisch)
This book presents mixed-methods research into Chinese students' willingness to communicate (WTC) in an EFL classroom context. The interrelationships between WTC and motivation, communication confidence, learner beliefs and classroom environment are...
Leider schon ausverkauft
eBook
19.91 €
9 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Second Language Acquisition: Willingness to Communicate in the Chinese EFL University Classroom (PDF)“
This book presents mixed-methods research into Chinese students' willingness to communicate (WTC) in an EFL classroom context. The interrelationships between WTC and motivation, communication confidence, learner beliefs and classroom environment are examined using structural equation modelling on data collected in a large-scale survey. These results are then complemented and expanded upon in a follow-up multiple case-study that identifies six themes which account for fluctuations of WTC over time and across situations. The qualitative and quantitative data provide the grounds for the proposition of an ecological model of WTC in the Chinese EFL university classroom, which reveals that WTC is socioculturally constructed as a function of the interaction of individual and environmental factors inside and beyond the classroom walls.
Bibliographische Angaben
- Autor: Jian-E Peng
- 2014, 240 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1783091568
- ISBN-13: 9781783091560
- Erscheinungsdatum: 26.02.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Second Language Acquisition: Willingness to Communicate in the Chinese EFL University Classroom"
0 Gebrauchte Artikel zu „Second Language Acquisition: Willingness to Communicate in the Chinese EFL University Classroom“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Second Language Acquisition: Willingness to Communicate in the Chinese EFL University Classroom".
Kommentar verfassen