Service Learning in the Disciplines Series: With Service In Mind (PDF)
Concepts and Models for Service-Learning in Psychology
(Sprache: Englisch)
This volume, sixth in the Service-Learning in the Disciplines Series, reflects the growing interest among psychology educators in service-learning from the perspectives of research, practice, and teaching. The first part of the book addresses how...
Leider schon ausverkauft
eBook
125.97 €
62 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Service Learning in the Disciplines Series: With Service In Mind (PDF)“
This volume, sixth in the Service-Learning in the Disciplines Series, reflects the growing interest among psychology educators in service-learning from the perspectives of research, practice, and teaching. The first part of the book addresses how psychological theory, research, and practice bear on collaborating with communities, while the second half shows how service-learning can be effectively integrated into a variety of psychology courses to increase the breadth and depth of student learning.
Bibliographische Angaben
- 2011, 220 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Robert G. Bringle, Donna K. Duffy
- ISBN-10: 1620360543
- ISBN-13: 9781620360545
- Erscheinungsdatum: 30.12.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Service Learning in the Disciplines Series: With Service In Mind"
0 Gebrauchte Artikel zu „Service Learning in the Disciplines Series: With Service In Mind“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Service Learning in the Disciplines Series: With Service In Mind".
Kommentar verfassen