Services Management , The New Paradigm in Hospitality (ePub)
(Sprache: Englisch)
Facts101 is your complete guide to Services Management , The New Paradigm in Hospitality. In this book, you will learn topics such as Quality,The Core Service, Understanding Customer Needs, The Service Vision, and Modern Marketing ,External Service...
Leider schon ausverkauft
eBook
21.15 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Services Management , The New Paradigm in Hospitality (ePub)“
Facts101 is your complete guide to Services Management , The New Paradigm in Hospitality. In this book, you will learn topics such as Quality,The Core Service, Understanding Customer Needs, The Service Vision, and Modern Marketing ,External Service implications plus much more. With key features such as key terms, people and places, Facts101 gives you all the information you need to prepare for your next exam. Our practice tests are specific to the textbook and we have designed tools to make the most of your limited study time.
Bibliographische Angaben
- Autor: CTI Reviews
- 2016, 39 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1467275190
- ISBN-13: 9781467275194
- Erscheinungsdatum: 26.09.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Services Management , The New Paradigm in Hospitality"
0 Gebrauchte Artikel zu „Services Management , The New Paradigm in Hospitality“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Services Management , The New Paradigm in Hospitality".
Kommentar verfassen