Sex in Advertising (PDF)
A volume of scholarly research & viewpoints on how sexual appeals function in the current advertising environment. Offers answers as to why the use of sex is so prevalent. For scholars & students in advertising, media studies, mass comm, rhetoric.
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
A volume of scholarly research & viewpoints on how sexual appeals function in the current advertising environment. Offers answers as to why the use of sex is so prevalent. For scholars & students in advertising, media studies, mass comm, rhetoric.
- 2014, 312 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Tom Reichert, Jacqueline Lambiase
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135638217
- ISBN-13: 9781135638214
- Erscheinungsdatum: 04.04.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 8.99 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Sex in Advertising".
Kommentar verfassen