Standards-Based Leadership (ePub)
A Case Study Book for the Superintendency
(Sprache: Englisch)
Standards-Based Leadership is written specifically for superintendents and is framed within the most recent national standards: Professional Standards for Educational Leaders 2015. The cases provide an opportunity for superintendents, as well as those in...
Leider schon ausverkauft
eBook (ePub)
33.99 €
16 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Standards-Based Leadership (ePub)“
Standards-Based Leadership is written specifically for superintendents and is framed within the most recent national standards: Professional Standards for Educational Leaders 2015. The cases provide an opportunity for superintendents, as well as those in training, to critically reflect on best-practices with real scenarios. Each chapter contains PSEL2015 standards, best practice literature, three cases, discussion questions, and additional resources. The chapters have been written by educators with leadership and superintendent experience.
Autoren-Porträt
Edited by Sandra Harris; Julia Ballenger and Jason Mixon
Bibliographische Angaben
- 2016, Second Edition, 186 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Sandra Harris, Julia Ballenger, Jason Mixon
- Verlag: Rowman & Littlefield Publishers
- ISBN-10: 1475820801
- ISBN-13: 9781475820805
- Erscheinungsdatum: 06.10.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.51 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Standards-Based Leadership"
0 Gebrauchte Artikel zu „Standards-Based Leadership“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Standards-Based Leadership".
Kommentar verfassen