Storytelling in Luxury Fashion (ePub)
Brands, Visual Cultures, and Technologies
(Sprache: Englisch)
This book examines the ways in which luxury fashion brands use their heritage in their digital storytelling and marketing.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Storytelling in Luxury Fashion (ePub)“
This book examines the ways in which luxury fashion brands use their heritage in their digital storytelling and marketing.
Autoren-Porträt
Amanda Sikarskie is Lecturer in the Department of Art and Art History at the University of Michigan-Flint and in the Comprehensive Studies Program at the University of Michigan-Ann Arbor.
Bibliographische Angaben
- 2020, 1. Auflage, 210 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Amanda Sikarskie
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000259781
- ISBN-13: 9781000259780
- Erscheinungsdatum: 22.11.2020
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 4.79 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
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