Strategic Management for Tourism, Hospitality and Events (PDF)
31 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Strategic Management for Tourism, Hospitality and Events is the must-have text for students approaching this subject for the first time. It introduces students to fundamental strategic management principles in a Tourism, Hospitality and Events context and brings theory to life by integrating a host of industry-based case studies.
- Autor: Nigel G. Evans
- 2024, 4. Auflage, 796 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000961796
- ISBN-13: 9781000961799
- Erscheinungsdatum: 24.01.2024
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 18 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Strategic Management for Tourism, Hospitality and Events".
Kommentar verfassen