Strategic Market Management (PDF)
(Sprache: Englisch)
Strategic Market Managementhelps managers identify, implement, prioritize, and adapt market-driven business strategies in dynamic markets. The text provides decision makers with concepts, methods, and procedures by which they can improve the quality of...
Leider schon ausverkauft
eBook
49.67 €
24 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Strategic Market Management (PDF)“
Strategic Market Managementhelps managers identify, implement, prioritize, and adapt market-driven business strategies in dynamic markets. The text provides decision makers with concepts, methods, and procedures by which they can improve the quality of their strategic decision-making. The 11th Edition provides students in strategic marketing, policy, planning, and entrepreneurship courses with the critical knowledge and skills for successful market management, including strategic analysis, innovation, working across business units, and developing sustainable advantages.
Bibliographische Angaben
- Autoren: David A. Aaker , Christine Moorman
- 2017, 392 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1119392217
- ISBN-13: 9781119392217
- Erscheinungsdatum: 30.11.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Strategic Market Management"
0 Gebrauchte Artikel zu „Strategic Market Management“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Strategic Market Management".
Kommentar verfassen