Strategies for University Management, Volume II (ePub)
(Sprache: Englisch)
The state of affairs of contemporary higher education has been described as chaotic, highly competitive, and constrained with institutional roadblocks and bureaucracy. Despite obstacles, several academic leaders defied conventional wisdom and took on an...
Leider schon ausverkauft
eBook
39.71 €
19 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Strategies for University Management, Volume II (ePub)“
The state of affairs of contemporary higher education has been described as chaotic, highly competitive, and constrained with institutional roadblocks and bureaucracy. Despite obstacles, several academic leaders defied conventional wisdom and took on an aggressive path toward innovation and change. This book captures the viewpoints of thought leaders in the contemporary education landscape. With insights from academic administrators and experts from around the world, this book is poised to be the official Ohow to guideO for success in the management of educational institutions. Volume 2 focuses on the organizing and controlling management functions of universities.
Bibliographische Angaben
- 2015, 206 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Neal King, J. Mark Munoz
- ISBN-10: 1631574043
- ISBN-13: 9781631574047
- Erscheinungsdatum: 02.12.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Strategies for University Management, Volume II"
0 Gebrauchte Artikel zu „Strategies for University Management, Volume II“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Strategies for University Management, Volume II".
Kommentar verfassen