Teacher Appraisal (PDF)
Training and Implementation
(Sprache: Englisch)
This second edition of the Posters' highly successful guide to teacher appraisal has been substantially updated to include the definitive Department For Education (DFE) regulations and guidelines which have appeared since the publication of the first...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
24.49 €
12 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teacher Appraisal (PDF)“
This second edition of the Posters' highly successful guide to teacher appraisal has been substantially updated to include the definitive Department For Education (DFE) regulations and guidelines which have appeared since the publication of the first edition. The book includes two completely new chapters, on the new regulations as they affect grant-maintained schools and on developments in Northern Ireland and Scotland. The authors have orientated their work much more to schools, providing updated versions of their valuable training materials for school-based INSET, group work and self-study. This second edition also includes research evidence from trials of headteachers' appraisal.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Cyril Poster , Doreen Poster
- 2003, 2. Auflage, 256 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134865945
- ISBN-13: 9781134865949
- Erscheinungsdatum: 27.08.2003
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 3.50 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Teacher Appraisal"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teacher Appraisal“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teacher Appraisal".
Kommentar verfassen