Teaching Adolescents With Disabilities: (PDF)
Accessing the General Education Curriculum
(Sprache: Englisch)
Get the blueprint for building bridges that leave no learner behind! Aligned with the Individuals with Disabilities Education Act and No Child Left Behind Act requirements, this comprehensive guide empowers teachers and administrators with...
Leider schon ausverkauft
eBook
42.08 €
21 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teaching Adolescents With Disabilities: (PDF)“
Get the blueprint for building bridges that leave no learner behind! Aligned with the Individuals with Disabilities Education Act and No Child Left Behind Act requirements, this comprehensive guide empowers teachers and administrators with research-validated practices and interventions that can close the general-curriculum performance gap and break down the barriers to academic success for middle and high school students with disabilities. This insightful resource features: Practical planning advice, teaching practices, and learning strategies for inclusive classrooms Methods for designing instructional materials Tips for effectively leveraging technology Strategies for transition beyond high school Real-life examples and illustrations
Bibliographische Angaben
- 2005, 304 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Donald D. Deshler, Jean B. Schumaker
- ISBN-10: 1452210829
- ISBN-13: 9781452210827
- Erscheinungsdatum: 02.11.2005
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Teaching Adolescents With Disabilities:"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teaching Adolescents With Disabilities:“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teaching Adolescents With Disabilities:".
Kommentar verfassen