Teaching and Learning Using ICT in the Primary School (PDF)
(Sprache: Englisch)
Teaching and Learning with ICT in the Primary School introduces teachers to the range of ways in which ICT can be used to support and extend the teaching and learning opportunities in their classrooms. Chapters cover areas such as: literacy, numeracy,...
Leider schon ausverkauft
eBook
26.51 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teaching and Learning Using ICT in the Primary School (PDF)“
Teaching and Learning with ICT in the Primary School introduces teachers to the range of ways in which ICT can be used to support and extend the teaching and learning opportunities in their classrooms. Chapters cover areas such as: literacy, numeracy, science, and their relationship with ICT; managing curriculum projects using ICT; creating and using multimedia applications. Ideas and activities for teachers to try are based on tried and tested methods from innovative schools around the UK and abroad. Practising teachers and students will find this an invaluable guide on how to work together to extend their skills and knowledge in the area of ICT.
Bibliographische Angaben
- Autoren: John Meadows , Marilyn Leask
- 2002, 288 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 0203137043
- ISBN-13: 9780203137048
- Erscheinungsdatum: 04.01.2002
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Teaching and Learning Using ICT in the Primary School"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teaching and Learning Using ICT in the Primary School“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teaching and Learning Using ICT in the Primary School".
Kommentar verfassen