Teaching Culture: UTP Ethnographies for the Classroom: Deeply Rooted in the Present (PDF)
Heritage, Memory, and Identity in Brazilian Quilombos
(Sprache: Englisch)
Asking what it means to be quilombola (descendants of African slaves) in the twenty-first century, Kenny illustrates how heritage and identity do not simply exist, but are continually being constructed to reflect particular historical circumstances. The...
Leider schon ausverkauft
eBook
17.14 €
8 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teaching Culture: UTP Ethnographies for the Classroom: Deeply Rooted in the Present (PDF)“
Asking what it means to be quilombola (descendants of African slaves) in the twenty-first century, Kenny illustrates how heritage and identity do not simply exist, but are continually being constructed to reflect particular historical circumstances. The book includes supplementary exercises that encourage readers to make connections between the case study at hand, their own heritage, and heritage-making efforts in other parts of the world.
Bibliographische Angaben
- Autor: Mary Lorena Kenny
- 2018, 192 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1442634774
- ISBN-13: 9781442634770
- Erscheinungsdatum: 17.05.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Teaching Culture: UTP Ethnographies for the Classroom: Deeply Rooted in the Present"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teaching Culture: UTP Ethnographies for the Classroom: Deeply Rooted in the Present“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teaching Culture: UTP Ethnographies for the Classroom: Deeply Rooted in the Present".
Kommentar verfassen