Teaching Literacy in the Digital Age (ePub)
Inspiration for All Levels and Literacies
(Sprache: Englisch)
Each activity in this book is tagged with a recommended level, main technologies used, and literacy covered, and all are aligned to the NETS•S and Common Core State Standards. You can easily adapt the majority of the activities for any level with minor...
Leider schon ausverkauft
eBook
17.98 €
8 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teaching Literacy in the Digital Age (ePub)“
Each activity in this book is tagged with a recommended level, main technologies used, and literacy covered, and all are aligned to the NETS•S and Common Core State Standards. You can easily adapt the majority of the activities for any level with minor modifications, including for student with special needs and English language learners.
Autoren-Porträt
Mark Gura has been an educator for more than three decades. He works with Touro College, Fordham University, and other organizations to promote the use of technology to provide highly motivating, relevant activities for students. Gura's books include Visual Arts Units for All Levels and Getting Started with LEGO Robotics.
Bibliographische Angaben
- 2014, Englisch
- Herausgegeben: Mark L. Gura
- ISBN-10: 1564845451
- ISBN-13: 9781564845450
- Erscheinungsdatum: 21.03.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 5.15 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Teaching Literacy in the Digital Age"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teaching Literacy in the Digital Age“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teaching Literacy in the Digital Age".
Kommentar verfassen