Teaching Well with Adolescent Learners (PDF)
Responding to Developmental Changes in Middle School and High School
(Sprache: Englisch)
This concise and accessible book, co-published with the Association for Middle Level Education (AMLE), offers pre-service and in-service middle school and high school teachers a way to integrate an understanding of adolescent development with strong...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
42.99 €
21 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teaching Well with Adolescent Learners (PDF)“
This concise and accessible book, co-published with the Association for Middle Level Education (AMLE), offers pre-service and in-service middle school and high school teachers a way to integrate an understanding of adolescent development with strong pedagogical applications for their students.
Autoren-Porträt von David Strahan, Jeanneine Jones, Madison White
David Strahan is Distinguished Professor of Middle Grades Education, Emeritus, at Western Carolina University, USA.Jeanneine Jones is Distinguished Professor of Middle Grades and Secondary Education, Emeritus, at the University of North Carolina, Charlotte, USA.
Madison White is a secondary English teacher in the Rowan Salisbury School system in North Carolina, USA.
Bibliographische Angaben
- Autoren: David Strahan , Jeanneine Jones , Madison White
- 2022, 1. Auflage, 232 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000643867
- ISBN-13: 9781000643862
- Erscheinungsdatum: 22.09.2022
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 5.46 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Teaching Well with Adolescent Learners"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teaching Well with Adolescent Learners“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teaching Well with Adolescent Learners".
Kommentar verfassen