TERL Boosters: Make it Rain [4] (PDF)
(Sprache: Englisch)
Theme: Hi-Lo, emergent, teen content, full-color, Realistic LifeJackson doesn't like school very much, but he is good at computer programming. He's even developed an app. When Jackson enters it in a contest, he gets a a chance to be on his favorite TV show....
Leider schon ausverkauft
eBook
11.61 €
5 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „TERL Boosters: Make it Rain [4] (PDF)“
Theme: Hi-Lo, emergent, teen content, full-color, Realistic LifeJackson doesn't like school very much, but he is good at computer programming. He's even developed an app. When Jackson enters it in a contest, he gets a a chance to be on his favorite TV show. While taping the show, Jackson makes a disturbing discovery. What will he decide to do?TERL Boosters offer expansion opportunities for your Teen Emergent Reader Libraries. Unlike the libraries, Booster titles are sold individually. Each Booster level supports a TERL library. Boosters can also stand alone and are excellent hi-lo classroom books. There are six Booster titles supporting each level of TERL. STEM Boosters offer a unique way to delve into science, technology, engineering, and math for emergent readers. Verse Boosters introduce readers to the versatility of contemporary poetry.
Bibliographische Angaben
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 22 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "TERL Boosters: Make it Rain [4]"
0 Gebrauchte Artikel zu „TERL Boosters: Make it Rain [4]“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "TERL Boosters: Make it Rain [4]".
Kommentar verfassen