The Political Power of Business (PDF)
Structure and Information in Public Policy-Making
(Sprache: Englisch)
This book analyzes the influence of business in democratic politics. Advice from business actors regularly carries more weight with policymakers than other interests because it refers to the core of the state-market nexus in democratic capitalism: the...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
47.99 €
23 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Political Power of Business (PDF)“
This book analyzes the influence of business in democratic politics. Advice from business actors regularly carries more weight with policymakers than other interests because it refers to the core of the state-market nexus in democratic capitalism: the consequences for voters and policymakers of harming business and the economy. The book examines th
Bibliographische Angaben
- Autor: Patrick Bernhagen
- 2007, 192 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134058004
- ISBN-13: 9781134058006
- Erscheinungsdatum: 13.12.2007
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.14 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "The Political Power of Business"
0 Gebrauchte Artikel zu „The Political Power of Business“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Political Power of Business".
Kommentar verfassen